ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ANANEΩΣΗ… ΙΣΧΥΟΣ

ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ 6-ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΟΥ, ΣΕ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΙΣΧΥ ΕΩΣ 640PS, ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ MAN TGX ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 26/07/2014

 

Τη βασίλισσα του ισπανικού Νότου, τη Γρανάδα, επέλεξε η MAN Truck & Bus για την παγκόσμια πρεμιέρα της ναυαρχίδας της, του αναβαθμισμένου MAN TGX D38 (για τον κλάδο των μεταφορών και των κατασκευών), προτού αυτό αποκαλυφθεί και επίσημα στην προσεχή ΙΑΑ. Το επίκεντρο του οχήματος δεν είναι άλλο από τον πρόσφατα αναπτυγμένο 6-κύλινδρο D3876 κινητήρα, με χωρητικότητα 15,2 λίτρων και διάταξη εν σειρά, , που είναι διαθέσιμος σε ισχύες 520 (με 2.500Nm ροπής), 560 (με 2.700Nm ροπής) και 640Ps (με 3.000Nm ροπής). Με τον D38, η MAN Truck & Bus ολοκληρώνει την γκάμα των Euro6 κινητήρων, όντας έτοιμη πλέον να απαντήσει στις προκλήσεις του ανταγωνισμού. Ο νέος αυτός κινητήρας με υπερτροφοδότηση δύο σταδίων συνδυάζει μια σειρά από ιδέες της εταιρείας, ώστε εκτός από ιδιαίτερα αξιόπιστος, να είναι ταυτόχρονα και αποδοτικός. Ο σκοπός των Γερμανών ήταν να κατασκευάσουν ένα μηχανικό σύνολο το οποίο αφενός να έχει μεγάλα διαστήματα συντήρησης και αφετέρου να μειώσει τα κόστη ιδιοκτησίας (σύμφωνα με τις πρώτες μετρήσεις τους, μπορεί να είναι έως και 6% πιο οικονομικό ως προς την κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με ό,τι άλλο είχαν παρουσιάσει στο παρελθόν σε αυτή την κατηγορία των ιπποδυνάμεων). Σύμφωνα με δηλώσεις των εκπροσώπων της εταιρείας στην Ισπανία, η ΜΑΝ Truck & Bus δεν σκοπεύει να σπάσει τα ρεκόρ των ιπποδυνάμεων, ούτε την ενδιαφέρει να μπει σε ένα τέτοιο παιχνίδι αγώνα δρόμου και να τα βάλει με τους Σουηδούς. Θέλει οι πελάτες της να συνδυάζουν την υψηλή απόδοση, κάτι που ο D3876 το κάνει, και απόδειξη είναι ότι η μέγιστη ροπή εμφανίζεται στις 930rpm και διατηρείται έως τις 1.350rpm, με τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στην κατηγορία.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος #127 που κυκλοφορεί…

Το επίσημο βίντεο του D38 για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων…

Το επίσημο βίντεο του D38 για τον κλάδο των κατασκευών…

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ

ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ!

Σχεδόν 20 χρόνια χωρίζουν την τέταρτη από την σημερινή πέμπτη γενιά Scania που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες. H ανανέωση δεν είναι μόνο στην εμφάνιση, αλλά αφορούν ολόκληρο το φορτηγό, σασί, ανά...

IVECO Z TRUCK CONCEPT

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά εκθέματα της έκθεσης επαγγελματικών οχημάτων στο Αννόβερο IAA 2016...

ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Η Mercedes-Benz Vans εξελίσσεται από ένα απλό κατασκευαστή van σε ένα προμηθευτή ολοκληρωμένων λύσεων μεταφοράς. Κι αυτή τη φορά έχουμε να κάνουμε με ένα πρωτοφανές επίπεδο της διασύνδεσης των πληροφο...

 
Κλείσιμο [X]