Ημερομηνία Δημοσίευσης: 26/07/2014
Τη βασίλισσα του ισπανικού Νότου, τη Γρανάδα, επέλεξε η MAN Truck & Bus για την παγκόσμια πρεμιέρα της ναυαρχίδας της, του αναβαθμισμένου MAN TGX D38 (για τον κλάδο των μεταφορών και των κατασκευών), προτού αυτό αποκαλυφθεί και επίσημα στην προσεχή ΙΑΑ. Το επίκεντρο του οχήματος δεν είναι άλλο από τον πρόσφατα αναπτυγμένο 6-κύλινδρο D3876 κινητήρα, με χωρητικότητα 15,2 λίτρων και διάταξη εν σειρά, , που είναι διαθέσιμος σε ισχύες 520 (με 2.500Nm ροπής), 560 (με 2.700Nm ροπής) και 640Ps (με 3.000Nm ροπής). Με τον D38, η MAN Truck & Bus ολοκληρώνει την γκάμα των Euro6 κινητήρων, όντας έτοιμη πλέον να απαντήσει στις προκλήσεις του ανταγωνισμού. Ο νέος αυτός κινητήρας με υπερτροφοδότηση δύο σταδίων συνδυάζει μια σειρά από ιδέες της εταιρείας, ώστε εκτός από ιδιαίτερα αξιόπιστος, να είναι ταυτόχρονα και αποδοτικός. Ο σκοπός των Γερμανών ήταν να κατασκευάσουν ένα μηχανικό σύνολο το οποίο αφενός να έχει μεγάλα διαστήματα συντήρησης και αφετέρου να μειώσει τα κόστη ιδιοκτησίας (σύμφωνα με τις πρώτες μετρήσεις τους, μπορεί να είναι έως και 6% πιο οικονομικό ως προς την κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με ό,τι άλλο είχαν παρουσιάσει στο παρελθόν σε αυτή την κατηγορία των ιπποδυνάμεων). Σύμφωνα με δηλώσεις των εκπροσώπων της εταιρείας στην Ισπανία, η ΜΑΝ Truck & Bus δεν σκοπεύει να σπάσει τα ρεκόρ των ιπποδυνάμεων, ούτε την ενδιαφέρει να μπει σε ένα τέτοιο παιχνίδι αγώνα δρόμου και να τα βάλει με τους Σουηδούς. Θέλει οι πελάτες της να συνδυάζουν την υψηλή απόδοση, κάτι που ο D3876 το κάνει, και απόδειξη είναι ότι η μέγιστη ροπή εμφανίζεται στις 930rpm και διατηρείται έως τις 1.350rpm, με τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στην κατηγορία.
Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος #127 που κυκλοφορεί…
Το επίσημο βίντεο του D38 για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων…
Το επίσημο βίντεο του D38 για τον κλάδο των κατασκευών…