ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ FIAT

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 24/07/2017

 

Το 2017 ξεκίνησε ως μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις για τον κλάδο του αυτοκινήτου, ο οποίος παρά την πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία απέδειξε κατά τους πρώτους 6 μήνες πως διαθέτει ακόμα αξιοσημείωτες αντοχές, κυρίως λόγω της κατηγορίας των εταιρικών πωλήσεων.
 
Η Fiat Chrysler Automobiles, αποκλειστικός εισαγωγέας των μαρκών Fiat, Alfa Romeo, Abarth & Fiat Professional, αναβιώνοντας το ένδοξο παρελθόν, λάνσαρε από το 2ο εξάμηνο του 2016, μοντέλα-ορόσημα στη μακρόχρονη ιστορία της, όπως το θρυλικό Fiat 124 Spider, τη μοναδική Alfa Romeo Giulia και το Abarth 124 Spider.
 
Παράλληλα, παρουσίασε νέες αλλά και ανανεωμένες εκδόσεις των Alfa Romeo Giulietta και Fiat 500X, ενώ εισήγαγε στην ελληνική αγορά το ολοκαίνουργιο pick-up Fullback, το 9θέσιο Talento, καθώς και το οικογενειακό sedan Fiat Tipo.
 
Συνεχίζοντας με αμείωτους ρυθμούς και τους πρώτους μήνες του 2017 η εταιρία λάνσαρε δύο μοντέλα της οικογένειας Tipo, το Fiat Tipo Hatchback και Tipo Station Wagon, ενώ παρουσίασε και το πρώτο SUV στην ιστορία της Alfa Romeo, την πολυαναμενόμενη Alfa Romeo Stelvio.
 
Όλα τα παραπάνω συνετέλεσαν αποφασιστικά στα εξαιρετικά αποτελέσματα πωλήσεων της FCA Greece κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017.
 
Ειδικά στην αγορά επιβατικών οχημάτων, η Fiat παρουσιάζοντας την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων κατά 32% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016 μεταξύ των 10 μεγαλύτερων μαρκών της αγοράς, καταλαμβάνει την 5η θέση στη γενική κατάταξη με 3.749 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 7,5%.
 
Η εμβληματική οικογένεια 500, σε συνδυασμό με το best-seller Fiat Panda (1η θέση A-κατηγορίας), και το value for money Fiat Tipo (3η θέση Γ-κατηγορίας), αποτέλεσαν την ατμομηχανή των πωλήσεων της FCA Greece, η οποία μέσω των τριών ιταλικών μαρκών, των 23 διαφορετικών μοντέλων που εισάγει στην Ελληνική αγορά, και την ισχυρή χρηματοδοτική παρουσία της FCA Bank, παρουσιάζει αθροιστικό μερίδιο εξαμήνου 8,2%, βελτιωμένο κατά 90% σε απόλυτους αριθμούς πωλήσεων έναντι της αντίστοιχης περιόδου 2015, θέτοντας τα θεμέλια περαιτέρω δυναμικής ανάπτυξης του ιταλικού Group στην ελληνική αγορά”, δήλωσε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της FCA Greece, κ. Γιώργος Μπακόπουλος.

 

 

 

AFTERMARKET

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΟ ΜΑΝ «RIO»

Από τις αρχές του 2018 όλα τα φορτηγά ΜΑΝ παραδίδονται περιλαμβάνοντας στο βασικό τους εξοπλισμό μια ειδική μονάδα hardware, το RIO Box...

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ BMW ΚΑΙ DAIMLER

Η BMW και η Daimler ανακοίνωσαν στα τέλη Μαρτίου μια συμφωνία συνεργασίας για την επέκταση των δραστηριοτήτων τους σε νέες υπηρεσίες...

WI-FI ΣΤΟ VITO TOURER DARK EDITION

Το Vito Tourer Dark Edition, παρέχεται χωρίς καμία επιβάρυνση με σύστημα In-Car WiFi με δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης έως και 8 συσκευών...

 
Κλείσιμο [X]