ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

MERCEDES-BENZ VANS & TRUCKS SAFETY WEEKEND ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 25/09/2019

 

Έναν πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα τρόπο προτείνει η Mercedes-Benz Ελλάς για να επιδείξει στο ευρύ κοινό τα συστήματα ασφαλείας των επαγγελματικών της οχημάτων. 
Το Σαββατοκύριακο 28 & 29 Σεπτεμβρίου (10:00-18:00) διοργανώνει στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων το Safety Weekend, μία εκδήλωση για τα συστήματα ασφαλείας, που θα τα έχει όλα!
 
Εξεδικευμένοι εκπαιδευτές της Daimler από τη Γερμανία σε συνεργασία με τους καταρτισμένους ανθρώπους της Mercedes-Benz Ελλάς θα είναι παρόντες, για να δείξουν στους επαγγελματίες οδηγούς και ιδιοκτήτες & στελέχη επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν επαγγελματικά οχήματα ζωντανά εντός της κλειστής πίστας τα πρωτοπόρα συστήματα ασφαλείας των ναυαρχίδων στην κατηγορία τους, Actros και Sprinter. 
 
Παράλληλα θα διοργανωθούν μικρά σεμινάρια – Let’s Talk Workshops – όπου οι εξειδικευμένοι εκπαιδευτές της Mercedes-Benz θα εξηγήσουν με σύντομο και περιεκτικό τρόπο τη λειτουργία και θα συζητήσουν με το κοινό για τη χρησιμότητα των συστημάτων αυτών.
 
Οι φίλοι της μάρκας θα έχουν τη δυνατότητα να διαπιστώσουν στην πράξη το εύρος των προτάσεων αλλά και την ποικιλία λύσεων που μπορεί να παρέχει η Mercedes-Benz Ελλάς για να στηρίξει κάθε επαγγελματία στο έργο του. Όλα τα γνωστά αστέρια θα βρίσκονται στο χώρο του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων: από τα ελαφρύτερα επαγγελματικά όπως το Citan, έως τα βαρύτερα οχήματα όπως το Arocs. Κι ακόμα, το Edition 1, η συλλεκτική έκδοση του νέου Actros που κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό 400 οχημάτων, το Sprinter, η X-Class, το Vito, το Atego, το Actros και το ανερχόμενο αστέρι Fuso Canter. 
 
Στο Safety Weekend θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα το eVito, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό van της Mercedes-Benz. Εκεί το κοινό θα έχει την ευκαιρία όχι μόνο να το γνωρίσει στατικά, αλλά και να το οδηγήσει ώστε να έρθει ένα βήμα πιο κοντά στην ηλεκτροκίνηση και στην οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων.
 
Σύμβουλοι πωλήσεων όλων των κατηγοριών θα βρίσκονται στο χώρο έτοιμοι να λύσουν οποιαδήποτε απορία αλλά και να προτείνουν το κατάλληλο εργαλείο για κάθε επαγγελματία, είτε πρόκειται για αγορά νέου οχήματος, πιστοποιημένου μεταχειρισμένου από το 
TruckStore, είτε για πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες After-Sales; 
 
Και για όσους ανυπομονούν να βρεθούν πίσω από το τιμόνι του επαγγελματικού των ονείρων τους, το διήμερο αυτό γίνεται συναρπαστικότερο, αφού θα έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν σε προκαθορισμένη εξωτερική διαδρομή – πέραν του eVito – την X-Class, το Vito, το Sprinter και το Citan. 
 
Το Safety Weekend υπόσχεται πλούσιες εμπειρίες για τους επαγγελματίες, διασκέδαση αλλά και γνώση. 
Μάθετε περισσότερα για την εκδήλωση στο www.mercedes-benz.gr/safetyweekend
 
 

Ποια συστήματα ασφαλείας θα παρουσιαστούν εντός της πίστας;

 

Safety Ride Trucks

To νέο Actros που γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του πριν ένα χρόνο, κάνει σήμερα πράξη αυτό που άλλοι ακόμα συζητούν. Με αυξημένη αποδοτικότητα. Με μοναδική άνεση. Και με υποδειγματική αξιοπιστία. Από το Μάιο του 2019 ξεκίνησε η παραγωγή του νέου μοντέλου που έχει να παρουσιάσει πάνω από 60 προϊοντικές καινοτομίες που υποστηρίζουν τον οδηγό σε θέματα ασφάλειας και άνεσης. Μόνο με τη διεύρυνση των δυνατοτήτων του συστήματος Predictive Powertrain Control, το νέο Actros καταναλώνει 3% λιγότερο καύσιμο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας κι αυτοκινητόδρομους και 5% λιγότερο καύσιμο εκτός πόλης, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο.

MirrorCam. Καταργούνται οι καθρέφτες.

Το σήμα κατατεθέν του νέου μοντέλου είναι το MirrorCam, ένα σύστημα καμερών στο βασικό εξοπλισμό του φορτηγού που αντικαθιστά τους παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέφτες και βελτιώνει αισθητά την περιμετρική ορατότητα. Μέσω 2 οθονών 15 ιντσών τοποθετημένων στις κολόνες Α μέσα στην καμπίνα, ο οδηγός έχει άριστη ορατότητα ακόμα και διαγώνια προς τα εμπρός, πέρα από την κολόνα Α.

Όπως διαπιστώνει ο εκπαιδευτής οδηγών φορτηγών Michael Pinhart οδηγώντας το φορτηγό στην Κροατία, «κατά την οδήγηση σε στροφές, περιστρέφεται και η εικόνα της οθόνης που βρίσκεται στο εσωτερικό της στροφής. Έτσι, διατηρώ πάντα την οπτική επαφή με το άκρο του ρυμουλκούμενου. Πολύ χρήσιμο βρίσκω και τον ειδικό τρόπο λειτουργίας ευρείας γωνίας κατά την οπισθοπορεία. Επίσης, οι οθόνες στις κολόνες A εμφανίζουν οδηγίες προειδοποίησης σε κρίσιμες καταστάσεις. Επιπλέον, με τα MirrorCam μπορώ να ελέγχω την περιοχή γύρω από το όχημα από το κρεβάτι με το πάτημα ενός κουμπιού στα διαλείμματά μου ή τη νύχτα. Ακόμα και χωρίς ενεργοποιημένο κινητήρα.»

 

Sideguard Assist – Σύστημα υποβοήθησης αλλαγής κατεύθυνσης.

Είναι διαθέσιμο από το 2016 και αποτελεί το μοναδικό σύστημα του είδους του, το οποίο είναι πλήρως ενσωματωμένο στην αρχιτεκτονική του οχήματος. Το σύστημα αυτό ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο επικίνδυνου ατυχήματος στην πλευρά του συνοδηγού κατά την αλλαγή πορείας ή λωρίδας προς τα δεξιά. Στο νέο Actros το το MirrorCam και το Sideguard Assist συνεργάζονται στενά και το σύστημα προειδοποίησης έχει εξελιχθεί περισσότερο ώστε να παρέχει καλύτερη προστασία για τους πεζούς και τους ποδηλάτες.

 

Active Drive Assist – μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση σε όλο το εύρος ταχυτήτων.

Το σύστημα που αποτελεί ορόσημο στην ιστορία των φορτηγών, προσανατολίζεται με βάση τις διαγραμμίσεις του οδοστρώματος χρησιμοποιώντας κάμερα, και σε ορισμένες συνθήκες αναλαμβάνει τη διαμήκη και πλευρική καθοδήγηση του φορτηγού. Για την αυτόνομη επαναφορά του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας, το Active Drive Assist χρησιμοποιεί το νέο σύστημα διεύθυνσης Servotwin με ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Το Active Drive Assist δεν διευκολύνει απλώς τη διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα, αλλά επιπλέον επιβραδύνει το φορτηγό, εάν πλησιάσει υπερβολικά ένα προπορευόμενο όχημα, και το επιταχύνει ξανά μέχρι την ταχύτητα που έχει επιλέξει ο οδηγός. Αυτό σημαίνει ότι έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες από την υποβοήθηση διατήρησης απόστασης με λειτουργία Stop and go, την οποία γνωρίζουμε από το προηγούμενο μοντέλο. Το Active Drive Assist μπορεί με άλλα λόγια να διευθύνει, να επιβραδύνει και να επιταχύνει αυτόματα το όχημα υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Για πρώτη φορά σε φορτηγό μαζικής παραγωγής, το σύστημα επιτρέπει τη μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση σε όλο το εύρος ταχυτήτων. Ένα πρώτο μεγάλο βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση.

Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο Michael Pinhart που οδηγεί το όχημα «Στην αρχή, η αίσθηση είναι περίεργη, σαν να ελέγχει το όχημα ένα αόρατο χέρι. Παρόλ' αυτά πρέπει να έχω συνεχώς τα χέρια μου στο τιμόνι, καθώς ο οδηγός έχει πάντα την ευθύνη, παρά την αυτοματοποίηση».

Active Brake Assist 5 – Βελτιστοποίηση όλων των παραμέτρων για την αυτόματη πέδηση.

Η επόμενη γενιά του συστήματος υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης, είναι το μοναδικό σύστημα υποβοήθησης ασφάλειας στην αγορά που αντιδρά σε ανίχνευση διερχόμενου πεζού με πλήρη πέδηση μέχρι να ακινητοποιηθεί το όχημα. Όπως παρατηρεί στο άρθρο του στο Roadstars ο εκπαιδευτής φορτηγών Michael Pinhart «Τα φορτηγά με το αστέρι υπερτερούν κατά πολύ του ανταγωνισμού και των νομικών προδιαγραφών στο θέμα της ασφάλειας. Ο εξοπλισμός του νέου Actros περιλαμβάνει το Active Brake Assist 5 νέας σχεδίασης με το οποίο μπορεί, για παράδειγμα, να αντιδρά σε πεζούς, που περνούν το δρόμο με το smartphone στο χέρι χωρίς να κοιτάξουν. Φαινόμενο που, δυστυχώς, στην εποχή μας γίνεται όλο και πιο συχνό».

 

Ηλεκτρονικό φρένο στάθμευσης – το χειρόφρενο δένει αυτόματα για αυξημένη ασφάλεια

Το νέο ηλεκτρονικό φρένο στάθμευσης με λειτουργία HOLD συνδυάζει ευκολότερο χειρισμό και αυξημένη ασφάλεια, στοιχεία που εκτίμησαν όλοι οι επαγ¬γελματίες που το δοκίμασαν. Αυτό «δένει» αυτόματα με το σβήσιμο του κινητήρα, ή χειρο¬κίνητα αν για κάποιο λόγο έτσι θέλει ο οδηγός, τραβώντας το, ή πατώντας το πλήκτρο «P» στη βάση του.

 

Multimedia Cockpit – Η καρδιά του νέου Actros

Μία ασύγκριτη εμπειρία άνεσης και λειτουργικότητας για τον οδηγό του νέου Actros. Όλες οι ενδείξεις, τα όργανα και οι διακόπτες έχουν αντικατασταθεί από 2 έγχρωμες οθόνες. H κύρια οθόνη υψηλής ανάλυσης αντικαθιστά το κοινό όργανο πολλαπλών ενδείξεων και προβάλλει καθαρά όλες τις πληροφορίες για τη διαδρομή και τις λειτουργίες του οχήματος. Η δευτερεύουσα οθόνη είναι πολλαπλής αφής και λειτουργεί σαν smartphone. Περιλαμβάνει ενσωματωμένο σύστημα ραδιοφώνου και infotainment και ελέγχει ρυθμίσεις όπως το σύστημα θέρμανσης/κλιματισμού ή διάφορες εφαρμογές apps που βοηθούν στην καθημερινή εργασία.

Η έγχρωμη οθόνη, όπως και η οθόνη αφής, ελέγχονται επίσης από το νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών στη διάρκεια της διαδρομής γεγονός που επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει τις ρυθμίσεις με ασφάλεια ακόμα κι όταν οδηγεί.

 

 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ

«IRON MAN» ΓΙΑ ΤΟ FORD TRANSIT CONNECT

Η Ford είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που «ντύνει» τους εργαζόμενους στη γραμμή συναρμολόγησης με εξωσκελετικές στολές...

ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Παρ’ όλα αυτά, η χαμηλή πίεση του λαδιού (τα περισσότερα καινούργια οχήματα έχουν ειδικό όργανο της ένδειξης της πίεσης του λαδιού που μετριέται σε τιμές bar) δεν είναι απαραίτητα ένδειξη...

ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗΣ

Ο EuroNCAP ολοκλήρωσε πριν λίγο καιρό στις Βρυξέλλες τις δοκιμές πρόσκρουσης των νέων πιο εμπορικών LCV της ευρωπαϊκής αγοράς....

 
Κλείσιμο [X]