ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

OPERATING LEASING ΣΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 03/02/2020

 

Τις παραμέτρους μιας ρύθμισης (π.χ. άδειες Δ.Χ., φορολογικά κίνητρα κ.α.) με την οποία θα επιτραπεί η χρονομίσθωση φορτηγών άνω των 3,5 τόνων εξετάζει η κυβέρνηση, για να διευκολυνθεί η αντικατάσταση παλαιών φορτηγών, αλλά και η κάλυψη τυχόν έκτακτου μεταφορικού έργου βάσει συμβάσεων.

Οι εισαγωγείς φέρονται έτοιμοι να εμπλακούν στη διαδικασία, δημιουργώντας δομές ανάλογες με των εταιρειών leasing, ώστε να ενσωματώσουν στο μίσθωμα το κόστος ασφάλισης, τα τέλη κυκλοφορίας και τη συντήρηση των οχημάτων.

Τα κίνητρα είναι κυρίως φορολογικά, καθώς στη λειτουργική μίσθωση το σύνολο του μηνιαίου μισθώματος δικαιολογείται στα έξοδα και το κόστος μπορεί εύκολα να κατανεμηθεί στον προγραμματισμό του μεταφορικού έργου. Επιπλέον, για κάθε φορτηγό θα απαιτείται μικρό κεφάλαιο εκκίνησης (π.χ. προκαταβολή μερικών μισθωμάτων). Ο μεταφορέας θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει χρόνο μίσθωσης (μέχρι μια πενταετία) και εάν μετά τη λήξη της σύμβασης θα κρατήσει ή θα επιστρέψει το φορτηγό.

 

 

ΑΓΟΡΑ

ΜΕΤΑ ΤΟ 2021 ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΤΑ 800 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Με διαρροές για νέο διεθνή διαγωνισμό προϋπολογισμού 500 εκατ. ευρώ που θα ανακοινωθεί «οσονούπω» και θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2021, επιχειρεί να αντιμετωπίσει το υπουργείο Μεταφορών την μεγά...

ΝΕΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ

Αλλαγές στο σχεδιασμό για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές ετοιμάζει η κυβέρνηση, μέσα από το αναθεωρημένο εθνικό σχέδιο για την ενέργεια και το κλίμα....

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ALSTOM

Το ενδιαφέρον τους για την αγορά της Ελλάδας έδειξαν πρόσφατα τα στελέχη της γαλλικής Alstom, παρουσιάζοντας το πρωτοποριακό λεωφορείο στην Αθήνα....

 
Κλείσιμο [X]