ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

5 ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ VAN ΤΗΣ MERCEDES-BENZ

H MERCEDES-BENZ ΕΦΟΔΙΆΖΕΙ ΜΕ ΠΈΝΤΕ ΝΈΑ ΣΥΣΤΉΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΉΘΗΣΗΣ ΤΑ VAN ΤΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΈΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΦΈΡΟΥΝ ΑΚΌΜΗ ΥΨΗΛΌΤΕΡΑ ΕΠΊΠΕΔΑ ΑΣΦΆΛΕΙΑΣ.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 13/03/2013

 

Με πέντε νέα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, η Mercedes-Benz Vans συνεχίζει να διατηρεί το ρόλο του ηγέτη στην καινοτομία. Τα συστήματα αυτά περιλαμβάνονται για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων, τα τρία εκ των οποίων πραγματοποίησαν την παγκόσμια πρεμιέρα τους: – Crosswind Assist: Σύστημα διατήρησης ευστάθειας οχήματος σε έντονους πλευρικούς ανέμους, – Collision Assist: Σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με ραντάρ και – Blind Spot Assist: Σύστημα υποβοήθησης τυφλής γωνίας ορατότητας. Με το σύστημα διατήρησης ευστάθειας Crosswind Assist, το όχημα διατηρείται ασφαλές στην πορεία του παρά τους πιθανούς έντονους πλευρικούς ανέμους. Το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με ραντάρ Collision Assist, εκπέμπει ηχητική και οπτική προειδοποίηση, ώστε να ενημερώνει τον οδηγό για πιθανά εμπόδια μπροστά, ενώ το σύστημα υποβοήθησης τυφλής γωνίας ορατότητας, Blind Spot Assist προειδοποιεί τον οδηγό που πρόκειται να αλλάξει λωρίδα ότι τα οχήματα δίπλα του ίσως να είναι επικίνδυνα κοντά. Και τα τρία συστήματα «γιορτάζουν» την παγκόσμια πρεμιέρα τους στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV). Επίσης, νέα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, Lane Keeping Assist και προσαρμοζόμενης υποβοήθησης προβολέων, Adaptive Highbeam Assist. Η Mercedes-Benz Vans διατηρεί μεγάλη παράδοση στην ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας: ήταν η πρώτη μάρκα που εισήγαγε σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) σε μοντέλο Sprinter, από το 1995. Ακολούθησε το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) το 2002, ενώ το 2006, εξελίσσοντας το σύστημα πρόγραμμα ευστάθειας (ESP), δημιουργήθηκε το ADAPTIVE ESP. Κατά την ανάπτυξη νέων συστημάτων υποβοήθησης, η Mercedes-Benz ήταν σε θέση να εκμεταλλευτεί τη μοναδική εμπειρία του τμήματος Group Research. Σύμφωνα με τον Dr. Sascha Paasche, επικεφαλή του τμήματος ανάπτυξης της Mercedes-Benz Vans: «Είμαστε τυχεροί που μπορούμε να επωφεληθούμε τη μεταφορά γνώσης εντός του ομίλου Daimler. Αυτό είναι απλά ένας ακόμη λόγος για τον οποίο είμαστε στην κορυφή.

 

 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

RENAULT KANGOORES ΓΙΑ ΓΡHΓΟΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑTIΕΣ

Με ένα σκίτσο για ένα ξεχωριστό Kangoo Van από την Renault Sport, μας ευχήθηκε καλό μήνα η αντιπροσωπεία της Renault στην Ελλάδα, την Κυριακή 1η Απριλίου...

FORD: 4,57 ΜΕΤΡΑ ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ

Η Ford ανακοίνωσε πως οι επιβατικές εκδόσεις (mini-bus) του νέου Transit, οι οποίες θα αρχίσουν να κυκλοφορούν μέσα στο 2015, θα εφοδιάζονται με...

4/5 ΑΣΤΕΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ FORD TOURNEO COURIER

Ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP απέδωσε τη βαθμολογία των 4 αστεριών (με άριστα τα 5 αστέρια) στο νέο Ford Tourneo Courier, ύστερα από τα crash test...